Thursday, November 09, 2006

Visit to Germany- Deutschlandbesuch












Ab und an besuche ich meine Heimat und meine Verwandte und Freunde dort.Immer wieder ist es ein schoenes Gefuehl wenn ich in meine vertraute Welt komme.Ich liebe Kiedrich und die Gegend wo ich aufwuchs noch immer und daran wird sich nichts aendern.So viele Erinnerungen und Kindheitserlebnisse werden wieder wach wenn ich dort bin.Was war es wieder schoen und ich danke allen die mir den Aufenthalt so versuesst haben!!Ich habe es genossen!!Und vor allem bin ich froh das es meiner Mutter gut geht! Ein Lob Gottes!!
Every so often I travel to Germany and visit my hometown, family and friends.It's always a wonderful feeling when I come back to my roots.I still love Kiedrich and the area I grew up in a lot und nothing will ever change that.So many memories and childhood experiences come back to me when I am there.
It was so nice again to visit and I want to thank everybody who made my stay so special! I am so happy my mom feels better and she is well.Praise the Lord for it!!




1 comment:

Gudl said...

was scheene Bilder!!